Du är här: SeglaSkuta.seForumPå gångSommarjobb att segla Fingal

Starta ny tråd

Forum: På gång

Sommarjobb att segla Fingal

Micke W skrev 19 mars 2014 kl. 19:46:

Kryssarklubbens tidning På Kryss rekryterar tre ungdomsreportrar för fem veckor (28 juni - 3 augusti) i sommar för att segla en gaffelriggad åtta meter lång Fingal runt södra ostkusten och göra reportage till tidningen på vägen.

Mer info om seglingen finns på http://www.pakryss.se/ungdomsreporter/

Kommentera på tråden

1 kommentar:

Carl Nordgren skrev 19 juni 2014 kl. 23:32:

Hej!

Jag tog nyligen studenten som Lättmatros och är i stort behov av ett jobb. Det visar sig att livet efter studenten handlar mer om ramen-nudlar och dammiga spargrisar än vad jag någonsin kunnat drömma om!

Jag väntar fortfarande på alla certifikat från Transportstyrelsen men efter det skall jag vara färdig att gå till sjöss. Jag har vissrligen varit på det böljande blå tidigare, dock vill jag erhålla större färdigheter innom seglandets mystiska(?) värld. Om någon som läser detta känner att de behöver en arbetsvillig, glad och ordentlig gubbe på 19 vintrar, ja, då mailar hen mig på: (Carl.Nordgren@hotmail.com). Det går också att kontakta mig på telefon: (0761611522).

Observera att jag i utbyte för min valkiga handkraft mycket gärna vill ha betalt. Jag måste överleva som alla andra.

Hare gött så ses vi!

Carl Nordren

Kommentera

Namn

E-mail (syns inte på hemsidan)

Din kommentar

Senaste trådarna

Tipsa någon