Du är här: SeglaSkuta.seForumPå gångScandinavian Sail Traning Konferens 2011

Starta ny tråd

Forum: På gång

Scandinavian Sail Traning Konferens 2011

Erica Altby skrev 3 oktober 2011 kl. 12:34:

Hej Alla Skutseglare!

Årets Scandinavian Sail Traning konferens går av stapeln helgen 22-23 oktober om ni missat det! Vi kommer ha lite olika workshops och ett föredrag som sponsring med Lillian Westerberg som vi tror kommer bli mycket intressant och riktigt lärorikt. Vi kommer samlas i Stockholm, ungdomar från hela Sverige, men också från andra nordiska länder. Vi kommer att bo gemensamt på skutan Shamrock, där konferensens kock kommer bjuda på smarrig mat. Vi tror att årets konferens kommer bli både trevlig och en bra möjlighet till utbyte mellan unga skutseglare från olika delar av Skandinavien. Vi ser fram emot att se er där! Så tveka inte att anmäla er!

Har du några förslag på ämnen som bara måste diskuteras? Skicka dem så skall vi försöka få in dem i vårt program! Andra tankar och tips för konferensen är alltid välkomna!

Hoppas vi ses 22-23 oktober!

Kommentera på tråden

2 kommentarer:

Erik skrev 22 oktober 2011 kl. 13:27:

Jag är där nu, det är jätteroligt!!!

Carl Nordgren skrev 19 juni 2014 kl. 23:35:

Hej!

Jag tog nyligen studenten som Lättmatros och är i stort behov av ett jobb. Det visar sig att livet efter studenten handlar mer om ramen-nudlar och dammiga spargrisar än vad jag någonsin kunnat drömma om!

Jag väntar fortfarande på alla certifikat från Transportstyrelsen men efter det skall jag vara färdig att gå till sjöss. Jag har vissrligen varit på det böljande blå tidigare, dock vill jag erhålla större färdigheter innom seglandets mystiska(?) värld. Om någon som läser detta känner att de behöver en arbetsvillig, glad och ordentlig gubbe på 19 vintrar, ja, då mailar hen mig på: (Carl.Nordgren@hotmail.com). Det går också att kontakta mig på telefon: (0761611522).

Observera att jag i utbyte för min valkiga handkraft mycket gärna vill ha betalt. Jag måste överleva som alla andra.

Hare gött så ses vi!

Carl Nordren

Kommentera

Namn

E-mail (syns inte på hemsidan)

Din kommentar

Senaste trådarna

Tipsa någon